کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317818 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همگام سازی سرویس Lists با Microsoft Teams

به گزارش سافت گذر، چند ماه پیش خبر دادیم که سرویس مدیریت و مرتب سازی کارهای مایکروسافت موسوم به Lists در کنفرانس بیلد امسال معرفی شد. این سرویس که به صورت مبتنی بر وب و اپلیکیشن موبایلی است، بیشتر با مواردی مانند Trello به رقابت خواهد پرداخت. نسخه مبتنی بر وب Lists که در ماه ژولای عرضه شد، نه فقط برای شرکت ها، بلکه برای بیمارستان ها، ادارات و . . . نیز کارآمد خواهد بود و به آنها در مورد نحوه مدیریت پروژه ها کمک خواهد کرد.

مایکروسافت Lists Microsoft Teams Microsoft Lists مایکروسافت 365

حالا مایکروسافت امروز گزارش داد که گزینه همگام سازی Lists در Microsoft Teams عرضه شده تا کاربران راحت تر بتوانند از طریق اپلیکیشن ارتباطی، لیست کارهایشان را ایجاد کنند. این ابزار دارای هشت فایل از پیش آماده شده می باشد و به افراد اجازه خواهد داد از طریق سایر نرم افزارهای مشابه مانند اکسل هم لیست تولید نمایند و لیست های فعلی را در قالب یک تب جدید ذخیره کنند.

به علاوه، با استفاده از این اپلیکیشن می توان در مورد هر کدام از کارهای طراحی شده، گفتگوها را آغاز کرد. این یعنی در هر لیست امکان دریافت بازخوردها و یا تغییر شیوه مدیریت آن وجود خواهد داشت. ضمناً، با توجه به اینکه این مکالمات به صورت گروهی خواهند بود، همه نوع گزینه های ارسال پیام در دسترس می باشد.

مایکروسافت Lists Microsoft Teams Microsoft Lists مایکروسافت 365

همگام سازی Lists با Microsoft Teams اندرویدی و iOS نیز امکان پذیر شده است. از طرفی، تا پایان سال جاری میلادی یک اپلیکیشن مستقل Lists منتشر خواهد شد. با این وجود، برای کاربران تجاری سرویس مایکروسافت 365، همگام سازی دو برنامه نامبرده امکانات زیادی به ارمغان خواهد آورد که از آن جمله می توانیم به ساخت لیست کارها اشاره کنیم.

علی رغم اینکه همگام سازی Microsoft Teams و Lists به صورت پیش فرض روشن شده ولی مایکروسافت گزینه پشتیبانی از اسناد را در اختیار مدیران قرار داده تا راحت تر بتوانند این همگام سازی را خاموش یا روشن کنند.

مایکروسافت Lists Microsoft Teams Microsoft Lists مایکروسافت 365

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47607 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/15 تعداد مشاهده: 1497
سافت گذر